برای خودم


در آغاز ۲۸ُمين سال زندگيم قرار دارم و ۹۰% از۳۰ سالگى رو پر كردم.
نظر و خبر خاصى ندارم به جز اين كه برای خودم يه دوچرخه خريدم كه مخصوص افراد هيولا ساخته شده و كلى خرج رو گردنم گذاشت.
بالاخره يک حركت دلالی كردم قبل از اينكه ۲۷ رو پر كنم و سود هم كردم توش. يک آپارتمان شخصى دارم. استاد خيلى خوبى دارم كه آرزوم بود باهاش كار كنم. و جا افتادم اينجا.
اينا رو نمى نويسم كه بگم خيلى خفمنم فقط مى نويسم كه اگه مى خونى بهم تولدم رو تبريك بگى.
و الان هم ميگم باز خوشحالم كه خودم، خودمو دوست دارم.
احتمالا ديگه فرصت نكنم چيز زيادى بنويسم چون خيلى انرژى ميگيره از من اين تبديل زبان ها
برا همين سخنم و رو كوتاه ميكنم و به خودم يک پيغام ميدم.

اردوان دوسِت دارم، تو هميشه تنبلى كردى ولى به قولت به خودت وفادار بودى با خيلى از دوستات تندى كردى ولى به همه شون وفادار بودى. تو از همه بهتر نشدى ولى براى خيلى ها بهترين دوست بهترين شاگرد و بهترين پسرخاله و پسرعمو بودى.
براى خودت هم بهترين دوست خواهى بود همانطور كه براى خودت بهترين خاطره هستى.
خيلى ها بعد از اين كه با تو آشنا شدن بهت گفتن كه به خاطر اثر و انرژى تو موقق شدند.
خيلى ها تو رو باور نكردند ولى آخرش اعتراف به اشتباه كردند.
دوباره خودت شو، همون خودت كه به خاطر اين كه بالت رو بسته بودند عذاب ميكشيدى تو اون خراب شده. دوباره بال هات رو درآر دوباره از ته ِ دل فرياد بزن كه امروز روز ِ قشنگيه و نگذار كه به اين راحتى از دستت بره.

هنر ميخواد كه آدم بتونه با خودش حرف بزنه.

اردوان جون تولدت مبارك

5 نظر

happy birthday Ardavan khan! always be happy(har chand hamchenan roo asabii :D)i

JK، استخرت کو؟ تولدت مبارک!

پردوان ! دیگه به من نگو عزیز ها !
من خواهر نامحرمم ! اما چون اعصاب ندارم باز بهم گیر بدی، ناشناس می نویسم.
خواستم بگم این پستت حرف نداشت.
واقعاً داری پیشرفت می کنی.
کم کم می شه گاهی بهت افتخار کرد.
به قول یونگ ...
کیدینگ ! الان قاطی نکنی !

یونگ نه ! اصلاً به قول همون نیچه که خیلی دوستش داری:
چیزی که منو نکشه، بی شک قوی ترم می کنه.

behtareh ye do mesghaal fekr koni hatta bad az in ke harfet ro zadi, midoonam nemitooni ghablesh fekr koni vali chon fekr kardan e bad az harf zadan nekoohideh shodeh dalil nemishe aslan fekr kardan ro daresho takhteh koni aziz e delam