future works and conclusion




داشتم با بابچ صحبت می‌کردم در مورد اوضاع آیندهٔ ما به عنوان جوان‌های ایرونی‌ چه پسر چه دختر.

۶ مورد انتخاب یا بهتر بگم وضع وجود داره از قرار زیر که به شرح میرسونیم

من کاری ندارم که وسطش چه غلطی می‌کنیم ولی‌ آخرش این حالات به وجود میاد

۱- ازدواج با یه دختر که مثل خودمون از ایران اومده

۲- ازدواج با یک دختر ایرانی‌ که نسل دوم باشه یا به نوعی اینجا مقیم باشه

۳-ازدواج با یه خارجی‌ مقیم آمریکا

۴-ازدواج با یک خارجی‌ غیر آمریکایی‌

۵-ازدواج با یک آمریکایی‌

۶-ازدواج با دختری که خودت از ایرانی‌ آورده باشی‌

یه چیزی تو همین مایه‌ها بود

الف- این موارد به ترتیب اولویت اینجا نوشته شده

ب- فکر کنم یه مورد رو سمبل کردم اگه کسی‌ یادش اومد بنویسه


من خودم به عنوان یک آدم با تجربه عرض می‌کنم خدمتت که ما گزینیه ۷ ایم فعلا، که همون هیچکدام معروف خودمونه

یه دوستی‌ جلو یه خانم آمریکایی‌ بهم گفت با زن آمریکایی‌ ازدواج کن. خانم گفت که نه ازدواج نکن چون از زنای آمریکایی‌ همسر و زن زندگی‌ در نمیاد. دوستم در جواب گفت عوضش کارت اقامت خوبی‌ در میاد

http://www.facebook.com/video/video.php?v=46809763745&ref=nf